14 Haziran 2017

Grup Eğitimi

A�AYrencilerimizin geliAYimsel A�zellikleri, performanslarA�, ilgi ve yetenekleri gA�z A�nA?nde bulundurularak en fazla 8 kiAYi olmak kaydA� ile gruplar oluAYturulur. A�AYrencilerimizin bireysel eAYitim sA?recinde edindikleri bilgi-beceri ve kazanA�mlarA� bireysel eAYitim sA�nA�fA� dA�AYA�nda farklA� ortamlara transfer edebilmek amacA� ile grup eAYitimi verilmektedir.

Grup eAYitimi; sA�ralA� oyun oynama, grup kurallarA�, paylaAYA�m, iAYbirliAYi, kendini ifade etme, sorumluluk alma-sA?rdA?rme, A�zgA?ven kazanA�mA�, dil ve iletiAYim becerileri gibi kazanA�mlara katkA�da bulunabileceAYi gibi problem davranA�AYlarA� saAYaltmada yardA�mcA� da olabilmektedir. A�AYrenci; bireysel eAYitim derslerine baAYlamasA�nA� takip eden bir ayA�n sonunda, eAYitim koordinatA�rlA?AYA? ile A�AYrencinin bireysel eAYitim derslerini sA?rdA?ren eAYitimcinin ortaklaAYa kararA� sonucunda A�AYrenci iA�in en yararlA� olabileceAYi dA?AYA?nA?len gruba dA?hil edilir.

Drama, mA?zik, resim, oyun, okuma-yazma, sosyal uyum ve iletiAYim gruplarA� gibi farklA� veya aynA� amaA�lara hizmet eden gruplar mevcuttur. A�AYrencinin A�AYrenme dA?zeyi, eAYitimsel performansA�, ihtiyaA�larA�, yaAYA�, eAYitimcisinin gA�rA?AYleri gibi etkenler irdelenerek A�AYrenci iA�in en yararlA� olacaAYA� dA?AYA?nA?len gruba dA?hil edildikten sonra tA�pkA� bireysel eAYitim sA?recinde olduAYu gibi grup eAYitim sA?reci de belirli aralA�klarla gA�zden geA�irilir. Grup bA?tA?nA?yle deAYerlendirildiAYi gibi A�AYrencinin gruptan kazandA�klarA� ve gruba kazandA�rdA�klarA� noktasA�nda da A�AYrenci deAYerlendirilir. Gerek gA�rA?ldA?AYA?nde A�AYrencinin grubunda deAYiAYikliklere gidilebilir.